Et program som "Picasa2" til mac
Fra : Poul

Dato : 25-11-06 17:03

Hej NG

Jeg leder efter et program som "Picasa2" til mac.
Picasa2: http://picasa.google.dk/

På forhånd tak

Poul

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-11-06 17:11

Poul <pi@tdcadsl.pro> wrote:

> Jeg leder efter et program som "Picasa2" til mac.
> Picasa2: http://picasa.google.dk/

iPhoto (evt. med picassa-upload plugin)

--
Mvh Martin

Fra : isteen

Dato : 25-11-06 21:36

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> iPhoto (evt. med picassa-upload plugin)

Ganske OT, men jeg savner meget Paint Shop Pro, siden jeg skiftede til
Mac

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-11-06 22:22

Hej Steen

Tja... men prøv at kigge her:
http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=paint&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0

Et par af dem, jeg vil fremhæve er Corel Painter og Color it! - Jeg har
brugt Paintr en del på OS 9.x, men synes den er for dyr til det lidt,
jeg bruger... Color It! var jeg end ikke klar over, er kommet til OS X.
Jeg fik den som en gratis gave for mange år siden - helt tilbage i
system 7.5 dagene, og den virker stadig fint i calssic mode under OS X...

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : isteen

Dato : 26-11-06 09:18

> Tja... men prøv at kigge her:
> http://www.versiontracker.com/.....

Hej, og tak for tippet.
Jeg synes stadig PSP er noget af det mest brugervenlige program jeg har
brugt, GIMP er sikkert vældigt godt, men jeg har aldrig brudt mig så
meget om den kringlede facon det virker på.
Takker for linket, jeg prøver mig lidt frem, og ser hvad jeg synes om de
forskellige programmer.