SMS via Mac > bluetooth
Fra : isteen

Dato : 23-11-06 10:51

Hej
En sms afsendt fra en mobil modtages normalt rimeligt hurtigt, men når
jeg sender en sms via min iBook's adressekartotek/bluetooth går der
oftest ret lang tid inden den modtages - hvordan kan det gå til?
Udover at beskeden overføres fra computer til mobil, og derefter
afsendes derfra, så er proceduren vel den samme?

Fra : Esben

Dato : 23-11-06 14:17

isteen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> Udover at beskeden overføres fra computer til mobil, og derefter
> afsendes derfra, så er proceduren vel den samme?

Har ikke noget svar på dit spørsmål, men kan anbefale BluePhoneELite,
hvis du er villig til at punge ud for noget bedre, kan prøves som demo
en måned - fx fra Macupdate

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : sadyhr

Dato : 29-11-06 15:34

Hejsa

On Nov 23, 10:51 am, ist...@gmail.com (isteen) wrote:
> [...]
> Udover at beskeden overføres fra computer til mobil, og derefter
> afsendes derfra, så er proceduren vel den samme?

Det må man da formode - jeg har ingen problemer haft med BlueTooth fra
Adresseboegn OS X 10.4 på hverken PowerBook G4 eller PowerMac G4 og en
SE T610 - mon ikke du har været uheldig? Eller at forbindelsen mellem
Mac og teleforn er ustabil?

S/ebastian

Fra : isteen

Dato : 29-11-06 16:06

sadyhr <sadyhr@gmail.com> wrote:

> [...]
> Adresseboegn OS X 10.4 på hverken PowerBook G4 eller PowerMac G4 og en
> SE T610 - mon ikke du har været uheldig? Eller at forbindelsen mellem

Hej Sebastian
Jeg har før oplevet forsinkelsen på sms afsendt på iBook G4 > SE T630
For et par dage siden sendte jeg på den måde, to sms'er lige efter
hinanden, for at prøve teorien efter.
Den ene ankom straks - den anden tog 25 minutter....

Lidt underligt, men som regel sender jeg ikke sms'er på den måde - kun
når jeg skal lege lidt.