X11 opdatering
Fra : soren

Dato : 18-11-06 22:08

I forbindelse med en software opdatering for nylig skulle X11 også
opdateres. I forbindelse med opdateringen skulle jeg skrive

$ defaults write com.apple.x11 enable_stereo -bool true

for at få det tll at virke på computeren. Er det i terminalen
(programmer -> hjælpeprogrammer -> terminal) jeg skal skrive denne
linje?

Søren

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 19-11-06 10:12

soren wrote:
> [...]
>
> for at få det tll at virke på computeren. Er det i terminalen
> (programmer -> hjælpeprogrammer -> terminal) jeg skal skrive denne

Det er ikke noget du _skal_ gøre for at få X11 til at køre. Du skal kun
gøre det hvis du vil aktivere denne funktion (hvad den så end gør (Så
vidt jeg ved er det hvis man gerne vil have stereobillede understøttelse
under X11 -- det der med at man har et par briller hvor det ene glas er
rødt og det andet blåt som for eksempel proteinforskere bruger når de
skal kigge på 3d-billeder af proteinstrukturer mm.)).

Og ja, det skal ske i terminalen.

Fra : Morten Lind

Dato : 19-11-06 13:02

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> [...]
> rødt og det andet blåt som for eksempel proteinforskere bruger når de
> skal kigge på 3d-billeder af proteinstrukturer mm.)).

Bortset fra, at Terminal ikke vil kendes ved kommandoen

M.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-11-06 13:33

On 2006-11-19 13:02:11 +0100, forogefternavn@macintoshUDENINTOSH.com
(Morten Lind) said:

> Bortset fra, at Terminal ikke vil kendes ved kommandoen

Du skal lige fjerne dollar-tegnet...

--
Mvh.
René