Imac er blevet langsom og ustabil
Fra : RoJo

Dato : 14-11-06 13:39

Hej

Jeg har snart haft min iMac i 2 år, og har været utrolig glad for at slippe
af med de problemer som min Pc gav mig.
Indtil nu har alting kørt perfekt... men nu synes jeg den er begyndt, at
blive langsom og nogle gange fryser alle programmer (musen kan stadig
flyttes) - den eneste måde jeg kan komme videre er at tage en koldstart.

Hvordan finder jeg ud af hvor problemet kommer fra?

Findes der et program som kan "rydde op" i systemet?

På forhånd tak

Mvh Ronni

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-11-06 17:11

RoJo <Geckodk@fjerndettehotmail.com> wrote:

> Findes der et program som kan "rydde op" i systemet?

Kig på OnyX:
<http://www.titanium.free.fr/pgs2/english/onyx.html>

Mvh.
Kaj.