forlist mit serienr.
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-06 12:59

Hvad stiller man op, når man har forlist et serienr til et program?
Kassen med manualer og serienr. til min CS2 er forsvundet i forbindelse
med en kontorflytning, og i forbindelse med skift til ny maskine ville jeg
lave en nyinstallation. Kan man "bare" kopiere over fra den gamle maskine?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-06 13:12

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> lave en nyinstallation. Kan man "bare" kopiere over fra den gamle maskine?

Rent legalt skal du ved en evt. kontrol kunne fremvise orginale cd'er +
licenskode. Hvis nummeret er registreret ved adobe kan du prøve at
spørge dem om deres politik i den forbindelse ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-06 13:59

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) on tirsdag 14. november 2006
at 13:11 +0100 wrote:
>Rent legalt skal du ved en evt. kontrol kunne fremvise orginale cd'er +
>licenskode. Hvis nummeret er registreret ved adobe kan du prøve at
>spørge dem om deres politik i den forbindelse ..

CD erne har jeg, men ingen liceskode - jeg prøver at tage kontakt til
Adobe.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Per Rønne

Dato : 14-11-06 14:16

> [...]

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) on tirsdag 14. november 2006
>
> CD erne har jeg, men ingen liceskode - jeg prøver at tage kontakt til

Og sørg så for fremtiden at sætte licenskoderne fast på CDerne eller
CD-coverne. Samt placeret i din database ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-06 14:32

spam@RQNNE.dk (Per Rønne) on tirsdag 14. november 2006 at 14:15 +0100
wrote:

>Og sørg så for fremtiden at sætte licenskoderne fast på CDerne eller
>CD-coverne. Samt placeret i din database ...

He he - så kan man lære det, kan man…

Det er lidt som den med "Rigtige mænd tager ikke back up - men de græder
tit"

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-11-06 16:17

Hej Frank

Frank Løkkegaard wrote:
> [...]
> med en kontorflytning, og i forbindelse med skift til ny maskine ville jeg

Ups! Hvis du har registreret hos Adobe, kan du blot kontakte dem og få
serienummeret derfra. Der står et ID nummer på selve CD/DVD mediet, -
det skal du opgive til Adobe.

> Kan man "bare" kopiere over fra den gamle maskine?

Det mener jeg, du kan. Du skal så kopiere filen 'Adobe Registration
Database' over til indstillingsmappen på den nye maskine.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-06 16:26

> [...]
>
> Det mener jeg, du kan. Du skal så kopiere filen 'Adobe Registration
> Database' over til indstillingsmappen på den nye maskine.

Eller køre "Migration Assistant" ... den klarer det meste ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...