Windows på mac
Fra : Martin Helbo

Dato : 14-11-06 11:06

Hej

Jeg skal til at købe en MacbookPro (Yeah) Jeg regner med at lægge windows
på, til et par småting.
Hvad er bedst at køre Windows igennem? Bootcamp, Parallels, iMulator eller
noget helt fjerde.
Jeg kan forstå, at ved Bootcamp skal man reboote, men tilgengæld følger det
vel med gratis.

Nogen der har nogle erfaringer de vil dele?

Mvh
Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-06 11:39

Martin Helbo <helbo@FJERNthedude.dk> wrote:

> [...]
> på, til et par småting.
> Hvad er bedst at køre Windows igennem? Bootcamp, Parallels, iMulator eller

Parallels virker ganske glimragende, bare husk masser af ram. Dog skal
spil skal køres i Bootcamp hvis man har slige lyster ...

> Jeg kan forstå, at ved Bootcamp skal man reboote, men tilgengæld følger det
> vel med gratis.

Gratis indtil Leopard kommer ud ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Per Rønne

Dato : 14-11-06 14:13

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Parallels virker ganske glimragende, bare husk masser af ram. Dog skal
> spil skal køres i Bootcamp hvis man har slige lyster ...

> Gratis indtil Leopard kommer ud ...

Derfor er der nogle der venter med at købe en Intel Mac indtil MacOS X
10.5 kommer ud ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-06 15:09

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Derfor er der nogle der venter med at købe en Intel Mac indtil MacOS X
> 10.5 kommer ud ...

Som jeg plejer at sige, hvis du tjener penge på dit udstyr så køber du
når du har behov, ellers bruger du for meget tid på at rode rundt på
rygte sider ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Per Rønne

Dato : 14-11-06 15:21

> [...]

> Som jeg plejer at sige, hvis du tjener penge på dit udstyr så køber du
> når du har behov, ellers bruger du for meget tid på at rode rundt på

Og så er der dem af os der køber udstyret privat, og i øvrigt får udstyr
stillet til rådighed af eventuel arbejdsgiver.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-06 15:38

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Og så er der dem af os der køber udstyret privat, og i øvrigt får udstyr
> stillet til rådighed af eventuel arbejdsgiver.

nemlig, det er nemlig en helt anden sag ...

/thomas
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-11-06 19:35

Per Rønne <per@rqnne.invalid> wrote:

> Og så er der dem af os der køber udstyret privat, og i øvrigt får udstyr
> stillet til rådighed af eventuel arbejdsgiver.

hov, hov husk at nævne duplixprinteren, specs på dit udstyr og
specificer hvad der er dit og hvad der stilles til rådighed af andre.

Merlin Works CR-3/2.5 & Capagnolo Chorus 2007.