Jeg higer og søger...
Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 12-11-06 12:50

men kan desværre ikke i help funktionen finde en tastatur genvej så et
vindue smutter ned i docken. Kan nogen hjælpe - og hvor fandt i den?

MVH
Ole

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-11-06 12:58

On Sun, 12 Nov 2006 12:50:23 +0100, otnfjern@stofanet.dk wrote:

> men kan desværre ikke i help funktionen finde en tastatur genvej så et
> vindue smutter ned i docken. Kan nogen hjælpe - og hvor fandt i den?

Den burde være på listen her:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75459

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 12-11-06 13:35

<otnfjern@stofanet.dk> wrote:

> men kan desværre ikke i help funktionen finde en tastatur genvej så et
> vindue smutter ned i docken. Kan nogen hjælpe - og hvor fandt i den?

Har du prøvet at kigge i menuen Vindue ?

I næsten alle programmer er der her et menupunkt: Gør lille/Minimer med
genvejen Æble-M.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-11-06 16:02

otnfjern@stofanet.dk writes:
>men kan desværre ikke i help funktionen finde en tastatur genvej så et
>vindue smutter ned i docken. Kan nogen hjælpe - og hvor fandt i den?

Langt de fleste steder fungerer æble+m (denne genvej står faktisk ved i
Vindues-menuen)
æble+h gemer som regel både siden og det åbne program

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 12-11-06 16:13

Hej Ole,

Jeg er nyt Mac bruger og det kan være svært med alle de nye genvejstaster :)

Fandt denne Widget som du måske kan drage nytte af :)
http://www.apple.com/downloads/dashboard/reference/xcuts.html

/Thomas