Macbook Returret
Fra : Nicki

Dato : 08-11-06 21:44

Jeg har købt en MacBook på apple webstore, den skulle være på vej til mig.
Hvis jeg vil bruge min
14 dages returret, kan jeg så går ind i en Apple Center (Humac butik) med
den.. De snakkes jo ik dansk,
når man ringer til apple..

/Nicki

Fra : Skovtrolden

Dato : 08-11-06 22:05

Hej
Nej det kan du ikke

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-11-06 22:25

Nicki <Nicki@xxxsurfmail.dk> wrote:

> [...]
> Hvis jeg vil bruge min
> 14 dages returret, kan jeg så går ind i en Apple Center (Humac butik) med

Nej, det kan du ikke. Og når du ringer til apple så snaker deres
frontline support oftest dansk, engang imellem svensk.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Nicki

Dato : 08-11-06 22:37

Hvad er nummer til deres frontline support ??.. Det er min føste mac, ville
ibytte den..

MacBook 13/2.0GHz Intel Core Duo BLACK

1GB 667 DDR2 SDRAM- 2x512
120GB Serial ATA drive
Pris 13.300kr

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-11-06 07:46

Nicki <Nicki@xxxsurfmail.dk> wrote:

> Hvad er nummer til deres frontline support ??.. Det er min føste mac, ville
> ibytte den..

Tlf.: 70 10 20 07

Og nej, jeg vil nok bare acceptere at der sker udvikling og du en gang
imellem bliver brændt af det. Jeg købte f.eks. en 4 GB iPod Nano RED
dagen før der kom en 8 GB ... tough luck.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Peter Ursin

Dato : 09-11-06 13:13

"Nicki" <Nicki@xxxsurfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er min føste mac, ville ibytte den..

Ja da.
Det er en dejlig maskine, så hvis situationen f.eks. var at du have modtaget
den for 14 dage siden ville jeg ikke ærgre mig over udviklingen. I denne
situation hvor du ikke engang har fået maskinen endnu og en ny kommer på
markedet, så ville jeg uden tøven returnere og bestille påny. Vær dog
opmærksom på lev.tiden hvis det spiller en rolle.

mvh
Peter

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-11-06 01:00

On 2006-11-09 13:12:34 +0100, "Peter Ursin"
<zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> said:

> [...]
> endnu og en ny kommer på markedet, så ville jeg uden tøven returnere og
> bestille påny. Vær dog opmærksom på lev.tiden hvis det spiller en rolle.

Kan der ikke være en spinkel chance for, at det viser sig at være den
nye model, når den ankommer? Det er jo sket før, at Apple sender den
nye model til kunder, der har bestilt lige før modelskiftet. Når Apple
annoncerer en ny model, har den jo været produceret nogen tid, så
lagrene er fulde, ligesom den gamle ikke har været produceret i nogen
tid. Ellers skulle det jo ikke være noget problem, da man har 14 dages
returret på netkøb.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Nicki

Dato : 11-11-06 13:44

Nej, det var ik, den nye model jeg fik..øvøv Men nu har jeg tage den
ibruge.. Den er super lækker..

/Nicki

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-11-06 11:15

On 2006-11-11 13:44:12 +0100, "Nicki" <Nicki@xxxsurfmail.dk> said:

> Nej, det var ik, den nye model jeg fik..øvøv Men nu har jeg tage den
> ibruge.. Den er super lækker..

Jamen det er da også en dejlig computer. Det nytter ikke at ærgre sig
over, at der kommer nye modeller. Det gør der hele tiden. Mit digitale
kamera er også blevet fornyet syv gange på to år. Derfor tager mit
kamera da glimrende billeder alligevel. Når man køber noget, skal man
tage stilling til, om det dækker ens behov og er pengene værd. Derefter
skal man lade være med at svælge for meget i de nye modeller. Den man
har bliver jo ikke ringere af, at der kommer en ny model. Om ikke andet
kan du glæde dig over, at du har den originale MacBook.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster