iPod Shuffel
Fra : Henrik

Dato : 05-11-06 19:35

Hej NGer

Er der nogen af jer der har fået fingre i den nye Shuffel?????????

En af mine kollegaer har købt en med hjem til mig, fra USA skulle få
den på tirsdag. Så er spændt på at få den mellem hænderne.

Hilsen Henrik

Det er folk på crack
Der ikke bruger Mac

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 05-11-06 20:59

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> Er der nogen af jer der har fået fingre i den nye Shuffel?????????

Jeg har haft min siden i onsdags. Jeg havde den på til et møde (klipset
på den ene skjortelomme, ørepropperne stoppet i den anden og ledningen
indenfor skjorten) og jeg fik en fornemmelse af at nogen fik en ide til
hvad firmagaven skal være til jul i år...

Den er noget langsom til at lade på en almindelig USB port, så en
dedikeret lader kan være en god ide. På min iMac G5 tog det 12 timer for
en fuld opladning, når alle andre USB enheder var taget fra.

Den kommer med de gamle ørepropper, men jeg synes nu den spiller ret
godt. Jeg kender ikke de nye.

Fra : Ole Jensen

Dato : 08-11-06 20:27

> Den kommer med de gamle ørepropper, men jeg synes nu den spiller ret
> godt. Jeg kender ikke de nye.

Der er nogen på Mediamacs forum der siger at lyden er meget dårlig, at
de er en del sus.

Er der nogen der har samme dårlige erfaring?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-11-06 23:07

Ole Jensen <newsplus@website.dk> wrote:

> Der er nogen på Mediamacs forum der siger at lyden er meget dårlig, at
> de er en del sus.
>
> Er der nogen der har samme dårlige erfaring?

Jeg synes nu ikke det er så slemt. Det er lige højt nok til at man
husker at slukke for den, istedet for at lade den stå på pause.

Fra : Henrik

Dato : 09-11-06 16:25

On 2006-11-08 23:07:06 +0100, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> Jeg synes nu ikke det er så slemt. Det er lige højt nok til at man
> husker at slukke for den, istedet for at lade den stå på pause.

Det er egentlig ikke det store problem syntes jeg, er faktisk ret glad
for den, det er jo sådan lidt KISS i forhold til iPod G5.

Specielt til den pris 450 dkk i USA