Ringe fra Mac til fastnet
Fra : isteen

Dato : 04-11-06 10:46

Hej
Findes der nogle programmer, der kan ringe (billigt/gratis) til udlandet
- det skal ikke være fra computer til computer, men fra en Mac til en
fastnettelefon?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-11-06 11:07

isteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Hej
> Findes der nogle programmer, der kan ringe (billigt/gratis) til udlandet
> - det skal ikke være fra computer til computer, men fra en Mac til en
> fastnettelefon?

Så Mac er ikke en computer ?

Skype er svaret.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jens

Dato : 04-11-06 12:26

> [...]

> Findes der nogle programmer, der kan ringe (billigt/gratis) til udlandet
> - det skal ikke være fra computer til computer, men fra en Mac til en

Der er en ganske udmærket artikel om IP-telefoni fra en Mac på

< http://www.mediamac.dk/index.php/article/show/id=15864/page=0>

Et af de programmer, der gør det muligt er SJPhone (nævnt i artiklen)
--

Jens F

Fra : henrik

Dato : 04-11-06 19:21

isteen skrev:
> Hej
> Findes der nogle programmer, der kan ringe (billigt/gratis) til udlandet
> - det skal ikke være fra computer til computer, men fra en Mac til en
> fastnettelefon?

Hej.

Jeg har prøvet et program der hedder X-lite:
http://www.counterpath.com/. Det fungerer udmærket.

Henrik

Fra : isteen

Dato : 04-11-06 23:36

henrik <hhj@mail-online.dk> wrote:

> Jeg har prøvet et program der hedder X-lite:
> http://www.counterpath.com/. Det fungerer udmærket.

Jeg hentede Skype som foreslået, og det virker fortrinligt.
Jeg havde bare den misforståede opfattelse, at man kun kunne ringe fra
computer til computer, men nu har jeg prøvet fra computer til fastnet,
og det virker perfekt.

Okay, lyden er ikke krystalklar - men det skyldes muligvis mit billige
Logitech headset