Endeligt MacSOUP
Fra : isteen

Dato : 01-11-06 13:11

HA - jeg gjorde det igen!

Efter jeg for flere år siden satte MacSOUP op, har jeg kørt med
GoogleGroups som newsreader.
Skulle forsøge om jeg kunne installere suppen igen, og den danske tut på
http://www.gylling.net/macsoup/ så overhovedet ikke ud som min version
2.7 - så jeg pillede lidt hist og her...

Og nu virker den igen - fedest!

Fra : isteen

Dato : 01-11-06 13:33

isteen <isteen@gmail.com> wrote:
> Og nu virker den igen - fedest!

Men..øh...

Er det kun mig der synes, at indlæg bør sorteres efter tid (age) og ikke
emne (subject)?

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-06 13:56

isteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Men..øh...
>
> Er det kun mig der synes, at indlæg bør sorteres efter tid (age) og ikke
> emne (subject)?

Sikkert. Jeg sorterer altid efter emne [tråd], medmindre jeg skal
genfinde en artikel, der ikke er kommet ind efter sidste download, og
som ved en fejl er blever læst-markeret.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : isteen

Dato : 01-11-06 14:01

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Sikkert. Jeg sorterer altid efter emne [tråd], medmindre jeg skal
> genfinde en artikel, der ikke er kommet ind efter sidste download, og
> som ved en fejl er blever læst-markeret.

Okay, kanske man skulle prøve at sætte dyret til "unread" og "age".

Forresten, når jeg nu har samlet mig en liste over grupper jeg abonnerer
på, hvordan er det så liiige, jeg fx finder en ny gruppe, og trækker den
ind under listen over grupper jeg abonnerer på?

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-06 14:31

> [...]

> på, hvordan er det så liiige, jeg fx finder en ny gruppe, og trækker den
> ind under listen over grupper jeg abonnerer på?

Speciel->Liste over alle grupper.

Vælg gruppen du ønsker at abonnere på. Og træk den over til
»hovedvinduet« med de grupper, du abonnerer på.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : isteen

Dato : 01-11-06 14:53

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Speciel->Liste over alle grupper.
>
> Vælg gruppen du ønsker at abonnere på. Og træk den over til
> »hovedvinduet« med de grupper, du abonnerer på.

Aaarhhh...selvf.!
Skidesjovt at lege med MacSOUP igen....

Takker for hjælpen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 01-11-06 14:57

isteen <isteen@gmail.com> wrote:

zsnip>

> Forresten, når jeg nu har samlet mig en liste over grupper jeg abonnerer
> på, hvordan er det så liiige, jeg fx finder en ny gruppe, og trækker den
> ind under listen over grupper jeg abonnerer på?

Special -> Show List of All Broups. Med "Filter" oppe i højre hjørne.