Pathfinder i Illustrator sammen men Intel ~
Fra : Søren

Dato : 31-10-06 08:47

Hej

Jeg har et 6 Intel Imac som kører med Mac OSX 10.4.8. Der er installeret
Adobe CS2. Hver gang jeg bruger Pathfinder funktionen i Illustrator, går
programmet ned. Jeg kan se på nettet at der er andre der også har
problemet.

Er der nogen der har en løsning, udover at nedgradere til 10.4.7.

Søren

Fra : Terje Rydland

Dato : 31-10-06 10:18

Søren <srl_fjerndette@get2net.dk> wrote:

> [...]
> problemet.
>
> Er der nogen der har en løsning, udover at nedgradere til 10.4.7.

Mener å ha lest på nettet at det kom en oppgradering fra Adobe idag.

Terje

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-10-06 19:16

Terje Rydland <terjery@idi.ntnu.no> wrote:

> Mener å ha lest på nettet at det kom en oppgradering fra Adobe idag.

Det vil næppe løse problemet, da det skyldes rosetta.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-10-06 19:15

> [...]

> problemet.

> Er der nogen der har en løsning, udover at nedgradere til 10.4.7.

Nej. CS2 på Intel er et valg mellem pest eller kolera...