Oprydning af HD
Fra : Martin

Dato : 30-10-06 09:32

Jeg er ved at løbe tør for plads og det er vist på tide med en
oprydning. Kan huske, at jeg engang downloadede et program som kunne
hjælpe med netop dette eks finde dobbelte filer, filer over en vis
størrelse osv.

Er der nogle der kan huske hvad dette program hedder

Venligst

Martin

Fra : Jesper

Dato : 30-10-06 09:38

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> [...]
> størrelse osv.
>
> Er der nogle der kan huske hvad dette program hedder

FileBuddy
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-10-06 13:43

> FileBuddy

Ja eller Alladin/Allume's "Spring Cleaning".

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : Jon

Dato : 30-10-06 13:13

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> [...]
> størrelse osv.
>
> Er der nogle der kan huske hvad dette program hedder

Finder?

Slå Cmd-F i Finder, og sett opp kriteriene dine.
Tips: En god del virkelig store filer er eller kan være usynlige. (Merk
at det kan ha gode grunner!!) Hvis ikke "Visibility" er ett av
kriteriene du kan se i listen, så gå til "Other" og velg det, så blir
det synlig.
--
/Jon
Mail: echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-10-06 17:00

Martin <none@nospam.dk> wrote:
> [...]
> størrelse osv.

> Er der nogle der kan huske hvad dette program hedder

"du", evt "sudo du -hs *"

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-06 07:56

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> [...]
> størrelse osv.
>
> Er der nogle der kan huske hvad dette program hedder

Whatsize fra http://www.id-design.com/software/whatsize er et rigtig
fint gratis program til at ryde op med!

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk