FTP-problem
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 27-10-06 19:05

hej alle
Jeg skal have uploaded en hjemmeside, men kan ikke få FTP-serveren til
at fungere. Jeg bruger Adobe GoLive 4 og 6. jeg har indtastet
ftp://ftp.telia.dk, mit Brugernavn og adgangskode, men bliver nægtet
adgang, kan det være noget med directory?. Nogle gange står der noget
med proxyindstillinger. Det er flere år siden jeg sidst har beskæftiget
mig med hjemmesider og kan ikke huske så meget om sagen.
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Brian S

Dato : 28-10-06 13:40

> [...]
> ftp://ftp.telia.dk, mit Brugernavn og adgangskode, men bliver nægtet
> adgang, kan det være noget med directory?. Nogle gange står der noget

Er du sikker på, at du skal skrive 2 x ftp?
Du kan læse en vejledning her:
http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=159
- men det kræver at du logger ind. Kan du logge ind, er det ikke dit
brugernavn/adgangskode, der er problemet. Vær opmærksom på
store/små bogstaver.

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 28-10-06 15:03

Brian S <brian_skryder@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> - men det kræver at du logger ind. Kan du logge ind, er det ikke dit
> brugernavn/adgangskode, der er problemet. Vær opmærksom på

Det er ikke et Telia-Stofa abonnement jeg har, så jeg kan ikke logge
ind på deres hjemmesider. Jeg har serveroplysningerne fra Telias "mine
sider". Hvordan ville du skrive servernavnet?
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 28-10-06 17:55

> [...]
> - men det kræver at du logger ind. Kan du logge ind, er det ikke dit
> brugernavn/adgangskode, der er problemet. Vær opmærksom på

Du har ret, jeg har nu downloaded Fetch og kan nu få forbindelse ved at
skrive ftp.telia.dk, men mærkelig nok kan jeg ikke få GoLive til at
akceptere det. Den tilføjer selv ftp://
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Brian S

Dato : 28-10-06 19:25

> Du har ret, jeg har nu downloaded Fetch og kan nu få forbindelse ved at
> skrive ftp.telia.dk, men mærkelig nok kan jeg ikke få GoLive til at
> akceptere det. Den tilføjer selv ftp://

Jeg kender ikke GoLive. Måske kan du ændre det i "Preferences", som
altid findes i Adobe's programmer.