Roxio Toast 7 >> Mount disk problem på Int~
Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 23-10-06 18:30

Hej eksperter.

Mit problem er at jeg gerne vil spille en gammel klassiker på min nye
mac. Call of Duty på MacBook Pro. Men jeg gider ikke hele tiden holde
styr på disken, så det jeg plejede at gøre (inden intel djævlen tog
over...) Var at mounte en disk i Toast 7, sådan at jeg jeg kunne
"snyde" spillet, men jeg kan ikke længere mounte i Toast?

Den giver Mac OS skylden...

"Couldn't complete the last command because of a Mac OS Error"

Jeg har prøvet et par mount programmer, som "FlashMount", "Mount" og
den der som ligger i i systemmet, de mounter fint, men deres mounts kan
ikke "snyde" spillet... De laver et disk icon, toast lavede før hen
DVD/CD ikon...

PS. Mit gamle spil virker ok, hvis jeg bare putter disken i, men disken
er ved at være slidt, så jeg vil gerne finde en løsning inden den
bliver helt ubrugelig...

Kender i et trick?

Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 23-10-06 18:41

Jeg glemte lige info:

MacBook Pro
18.3 GHz Intel Core Duo
1.5 GB 667

Mac OS X 10.4.8

-

Tak, håber en af jer kan hjælpe!

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 23-10-06 19:59

meatgoogle@yahoo.com writes:

> Jeg glemte lige info:
>
> MacBook Pro
> 18.3 GHz Intel Core Duo
> 1.5 GB 667
>
> Mac OS X 10.4.8

Toast 7.1?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 23-10-06 20:28

Jeg har Roxio Toast 7 - Jeg tror jeg skal købe opdatering for at få
den... Har ikke tjekket og hvad det vil koste.. Jeg kigger lige... Men
vil gerne være sikker på det løser det. Måske findes der et andet
tricks?

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 23-10-06 21:22

> [...]

> den... Har ikke tjekket og hvad det vil koste.. Jeg kigger lige... Men
> vil gerne være sikker på det løser det. Måske findes der et andet

Jeg mener, at 7.1 er den første, der understøtter Intel Mac fuldt ud.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH