iBook opladning.
Fra : Henrik

Dato : 22-10-06 14:07

Hej NGer

Min iBook er begyndt at opføre sig underligt i forbindelse med opladning!

Alt indikere at den er opladet 100% men ikonet siger bare beregner, og
lampen er orange, der skulle være 88% kapacitet på batteriet, når jeg
tager strømmen fra er der ikke noget problem, så siger den 100%
opladet, og den skriver retur tiden!!! Nogen der ved hvad der er
galt??? Hvis jeg klapper låget ned og lader den gå i dvale, og åbner
den igen, skifter den til grøn men efter et apr min, skifter den til
beregner og skifter til orange, batteriet blinker den sidste diode???

Hilsen Henrik