G4 - Arkitekt lampen
Fra : XenoCypraZ

Dato : 20-10-06 16:07

Hejsa

"Lampen" eller hvad den nu hedder, er nede på en fin brugtpris nu, og
jeg overvejer derfor og anskaffe mig en til "kontoret". Er der mulighed
for at sætte en ekstra skærm til sådan en ? Evt nogen der har det
rigtige navn på den, for jeg har ikke lige kunnet finde det.

Mvh

/Nikolaj

Fra : Martin Bech

Dato : 20-10-06 18:33

In article <4538e5f8$0$143$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
XenoCypraZ <nikandw@hotmail.com> wrote:

> Er der mulighed
> for at sætte en ekstra skærm til sådan en ?

Ja, se her:
http://www.rutemoeller.com/mp/ibook/ibook_e.html

Hilsen Martin.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-10-06 19:26

> [...]

> jeg overvejer derfor og anskaffe mig en til "kontoret". Er der mulighed
> for at sætte en ekstra skærm til sådan en ?

Se her:

http://www.scanmac.dk/apple_museum/2003/imac_2/graphics.html

citat: "Skal du tilslutte en ekstern VGA-skærm, projektor eller et TV?
Det er let nok".

> Evt nogen der har det
> rigtige navn på den, for jeg har ikke lige kunnet finde det.

Den har vist ikke noget rigtigt tillægsnavn udover iMac.

Hos everymac.com går den under tillægsnavn "Flat Panel" eller "FP" da
det jo er den første iMac med fladskærm.

http://www.everymac.com/systems/apple/imac/index.html

--
Mvh Martin

Fra : XenoCypraZ

Dato : 20-10-06 21:48

Martin Bredthauer skrev:

> [...]
>
> Hos everymac.com går den under tillægsnavn "Flat Panel" eller "FP" da
> det jo er den første iMac med fladskærm.

Nå øv... Jeg ville gerne have 2 forskellige skærme... Men tak for
informationen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-10-06 09:32

XenoCypraZ <nikandw@hotmail.com> wrote:

> Nå øv... Jeg ville gerne have 2 forskellige skærme... Men tak for
> informationen

Det er også muligt med et lille hack. Se Martin Bechs svar tidl. i
tråden.

--
Mvh Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-10-06 23:05

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Den har vist ikke noget rigtigt tillægsnavn udover iMac.

Den hedder vel en "iMac G4"?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-10-06 09:38

> Den hedder vel en "iMac G4"?

Ja, crt iMac'erne var jo G3 og de nye tft iMac'er er jo G5, så en iMac
G4 kan kun være "arkitektlampe serien". (Mener iøvrigt at ha' læst at
Jobs fik inspiration til designet fra solsikken.)

--
Mvh Martin