iCal på www uden .mac-konto?
Fra : Niels - Aalborg

Dato : 12-10-06 17:16

Så er jeg tilbage med endnu et spørgsmål
Jeg vil gerne publicere mine iCal-kalendere, da jeg så kan dele dem og
hente dem ind som feeds på netvibes.com
Hvis jeg gør det via ftp (som det jo at muligt at gøre), får jeg blot
filer med 0 kb på serveren. Jeg har søgt og søgt på google og
tilsyneladende, er der flere der har problemet.

Med en webdav-server skulle tingene køre fino - men hvor får man det,
uden at skulle køre server selv?
Jeg er ikke meget for at skulle betale for .mac kun for at få denne
funktion og synes det er træls, man ikke kan eksportere/dele mine
kalenderdata.

Nogen idéer/løsninger?

Tak.

Venligst

Niels

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 12-10-06 18:15

Niels - Aalborg <niels@priestyard.dk> wrote:

> Nogen idéer/løsninger?

<http://www.icalx.com>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Niels - Aalborg

Dato : 13-10-06 07:47

Preben Bødker Nielsen skrev:
> <http://www.icalx.com>

Hvor er det bare fantastisk med usenet. Tak Preben. (Fatter ikke,
hvorfor den ikke står nogen som helst steder i de 100 grouppost jeg har
pløjet igennem).
Men nu er den her og det virker. Great!

Niels