Nye iBooks
Fra : Tychsen

Dato : 11-10-06 18:36

Hvad kan de nye iBooks der skulle komme i November - som de nuværende
ikke kan?

Er der mindre varmeudvikling, større hastighed osv???

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 11-10-06 21:38

>Hvad kan de nye iBooks der skulle komme i November - som de nuværende
>ikke kan?
>Er der mindre varmeudvikling, større hastighed osv???

Hvor har du hørt at der kommer nye iBooks?

Hilsen Bo

Fra : Tychsen

Dato : 11-10-06 22:06

Bo Jørgensen skrev:

> Hvor har du hørt at der kommer nye iBooks?
>
> Hilsen Bo

Snip: Nevertheless, people familiar with Apple's plans say the company
is on track to updated both notebook lines prior to the holiday
shopping season, which kicks off in typical chaotic fashion the day
after Thanksgiving /Snip

Fra: www.appleinsider.com

Fra: www.appleinsider.com

Nogen der ved mere? Jeg står netop og skal købe en MacBook - men er lidt i
tvivl om jeg skal vente til november.

Mvh. Bo

Fra : Tychsen

Dato : 16-10-06 15:49

Bo Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Fra: www.appleinsider.com
>
> Nogen der ved mere? Jeg står netop og skal købe en MacBook - men er lidt i

Har snakket med en kammerat, da der ik er så megen hjælp at hente
her.

Han håber på, at de værste børnesygdomme bliver rettet i samme
omgang. Men han frygter, at varmeudviklingen bliver større end på den
gamle macbook's... men man må da håbe, at apple får styr på
varmeudviklingen.

Ellers få man vel bare lidt hurtigere processor og måske lidt update
på hardwaresiden. Men jeg ved det reelt ikke...

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-06 22:24

On 2006-10-16 16:49:28 +0200, "Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> said:

> Har snakket med en kammerat, da der ik er så megen hjælp at hente
> her.

Jeg beklager. Jeg har været i København et par dage.

> [...]
>
> Ellers få man vel bare lidt hurtigere processor og måske lidt update
> på hardwaresiden. Men jeg ved det reelt ikke...

Computere bliver hele tiden bedre, hurtigere og billigere. Man skal
derfor vente så længe som muligt med at købe ny computer. Omvendt kan
man jo ikke vente i en evighed. Man er nødt til at købe, når man skal
bruge computeren. Jeg tror nu nok, det lige nu er en god idé at vente
lidt med at købe en MacBook, hvis man altså kan klare sig med den gamle
computer lidt endnu. Man kan jo se lidt på, hvor længe det er siden
sidste opdatering, og det må være på tide, at MacBook bliver opdateret.
   Der er næppe tvivl om, at Apple meget snart lancerer bærbare computere
med Intels Core 2 Duo processor. Mig bekendt skulle den netop have
mindre strømforbrug og lavere varmeudvikling end den hidtidige Core
Duo. Så kan man jo håbe på, at de forskellige børnesygdomme skulle være
rettet. Det er de sandsynligvis. En svaghed ved MacBook har jo været
grafikkortet, der blot er en integreret grafikchip, der deler RAM med
resten af computeren. Den er dog ikke så dårlig, som mange vil gøre den
til. Det er mere tanken, der er lidt svær at sluge for ældre
Mac-brugere, der altid har drillet pc-verdenen, der brugte integrerede
grafik-chip i de billigere bærbare. Jeg har hørt rygter om, at Intels
næste integrerede grafikchip skulle være rigtig god. Man kan jo også
håbe, at der kommer sådan en i MacBook, men det har jeg godt nok ikke
set omtalt nogen steder.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Tychsen

Dato : 23-10-06 20:53

Henrik Münster skrev:
> On 2006-10-16 16:49:28 +0200, "Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> said:
>
> Jeg beklager. Jeg har været i København et par dage.

Det ok... håber det var et godt visit.

> En svaghed ved MacBook har jo været
> grafikkortet, der blot er en integreret grafikchip, der deler RAM med
> resten af computeren.

Så vidt jeg ved, så er der seperat gfx i MacBook Pro - og det er
sådan en jeg overvejer at erhverve.

Men tak for dine synspunkter.