Widget virker ikke
Fra : tiper@vip.cybercity.~

Dato : 10-10-06 16:34

Hejsa

Så fik jeg skiftet min G5 ud med en Intel maskine, og fik overført
alle oplysninger.
Men en af mine widgets virker ikke ordentligt mere.
Der er "konventer enhed" der ikke er optimal. Kan ikke konventer
"valuta" men den vil gerne alle de andre. Kan jeg hente den
pågældende widget ned igen?

/
Jesper

Fra : Jacob

Dato : 10-10-06 18:01

In article <1160494423.749514.192650@b28g2000cwb.googlegroups.com>,
tiper@vip.cybercity.dk wrote:

> [...]
> Der er "konventer enhed" der ikke er optimal. Kan ikke konventer
> "valuta" men den vil gerne alle de andre. Kan jeg hente den

Hvis du har adgang til en anden Mac med OS 10.4, så kan du kopiere Unit
Converter fra den ene Mac til den anden.

Hvis du ikke har noget imod at prøve nogle nye widgets, så kig lidt
rundt her:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/
-Vælg "Calculate & Convert"

Ellers er her et par stykker, som kunne være lige hvad du mangler:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/currencyconver
ter.html
http://www.apple.com/downloads/dashboard/business/currencytracker.html

Mvh