Flip4mac
Fra : John Tornhøj

Dato : 09-10-06 09:42

Hej

Jeg pruger flip4mac plugin sammen med firefox til at se video på nettet
i wmp format.

Desværre er billedet i browseren ikke særlig stort. Er der en måde at
gørre det større, jeg ved godt det vil gå ud over skarpheden, men
alligevel?

mvh
John Tornhøj

Fra : Per Rønne

Dato : 09-10-06 12:18

John Tornhøj <jtornh@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Desværre er billedet i browseren ikke særlig stort. Er der en måde at
> gørre det større, jeg ved godt det vil gå ud over skarpheden, men

Ja. Cmd-alt-´ gør det større, cmd-alt-+ mindre .

Du kan også med 10.4.8 ^rulleknap på musen til at opnå det samme.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 09-10-06 14:56

> [...]

> Desværre er billedet i browseren ikke særlig stort. Er der en måde at
> gørre det større, jeg ved godt det vil gå ud over skarpheden, men

Du må til lommerne og betale Apple for en pro-udgave af Quicktime.

Mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 09-10-06 17:25

> [...]

> Desværre er billedet i browseren ikke særlig stort. Er der en måde at
> gørre det større, jeg ved godt det vil gå ud over skarpheden, men

I systemindstillinger har du et Flip4Mac kontrolpanel. Under Plug-In
fanen sætter du hak i "Launch QuickTime Player". Så åbner filmen i QT
player og du kan zoome filmen op i størrelse.