3D mark 2001 problemer
Fra : Henrik Jensen

Dato : 23-06-01 16:13

Når jeg forsøger at benchmarke i 3dmark2k1 får jeg denne besked:

3DMark could not initialize your 3D accelerator. Try to downgrade your
display settings.

DirectX Error Message:
setFullscreen - creating the device failed : E_OUTOFMEMORY

Er der nogen der kender til dette problem?

Abit KT7A - bundkort...via 133A chipset
Mit system Thunderbird 1330
512 MB ram
G-Force 2 mx

Fra : Henrik Jensen

Dato : 23-06-01 16:17

Skal jeg installere det der 4 in 1 halløj? Er der i øvrigt nogen der ved
hvad det skal gøre godt for?

Fra : Henrik Jensen

Dato : 23-06-01 17:29

Ok, jeg installerede 4 in 1, og det løste også problemet men det skabte også
samtidigt et nyt. Hver gang jeg prøver på at køre noget som helst 3d, både
d3d og opengl, så går computeren kold

Fra : ServicePACK

Dato : 23-06-01 19:31

4in1 driverne er noget hø! de ødelægger mere end de gavner. prøv at
opgradere DX istedet

SP
Henrik Jensen <Enrico@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h2fsd$4u5$1@news.inet.tele.dk...

Fra : DaWizeGuy

Dato : 24-06-01 02:38

"ServicePACK" <steffen@s-p.dk> wrote in message
> 4in1 driverne er noget hø! de ødelægger mere end de gavner. prøv at
> opgradere DX istedet

Sludder og vrøvl! VIA 4-in-1 4.29 virker glimrende, så længe man ikke
installerer VIA busmaster. Det er også den bedste måde at få AGP x4 til at
virke.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-06-01 08:42

hvor finder jeg 4.29, 4 in 1