Ændre forsendelses adresse hos TNT?
Fra : Michael Kruse

Dato : 03-10-06 14:48

Hej,

Jeg får i morgen leveret en iPod, og jeg får den leveret til mit
arbejde. Da jeg har fri i morgen, kunne jeg derfor godt tænke mig at
få den sendt hjem til istedet. Kan dette lade sig gøre, og hvordan?

På forhånd tak.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-10-06 17:12

Michael Kruse <mikr84@gmail.com> wrote:
> [...]

> arbejde. Da jeg har fri i morgen, kunne jeg derfor godt tænke mig at
> få den sendt hjem til istedet. Kan dette lade sig gøre, og hvordan?

Kontakt Applestore, TNT accepterer ikke hendvendelser sendt til dem.
henvendelser i dk.edb.mac er ej heller tilstrækkelige.

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-06 20:31

On 2006-10-03 18:11:33 +0200, Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> said:

> Kontakt Applestore, TNT accepterer ikke hendvendelser sendt til dem.
> henvendelser i dk.edb.mac er ej heller tilstrækkelige.

Jeg har som tidligere nævnt et par gange ringet til deres central i
Kolding. Der ankommer Apples varer til os i Jylland. Når jeg kan se, de
bliver sendt fra Holland sent om aftenen og kommer til Kolding ved
7-8-tiden om morgenen, har jeg ringet derover og bedt der sende varerne
til mit arbejde, hvis jeg har været på arbejde den dag. Man kan da
prøve at ringe til dem. Jeg er faktisk heller ikke sikker på andet, end
at jeg har ringet til deres centrale nummer. Prøv at se på deres
hjemmeside.
   Der er det sjove ved moderne og amerikansk inspirerede virksomheder
som TNT, at det er enormt vigtigt for dem at yde god kundeservice. De
er derfor altid enormt høflige og imødekommende. Det er noget helt
andet, hvis man ringer til et lille dansk firma af den gamle skole. Det
kan være en værre idiot, man taler med, som kun tænker i økonomi og
besvær her og nu. De kan ofte slet ikke regne ud, at det måske er bedre
for dem at yde lidt ekstra nu for så at få en god kunde, der kommer
igen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-10-06 22:17

> [...]
> besvær her og nu. De kan ofte slet ikke regne ud, at det måske er bedre
> for dem at yde lidt ekstra nu for så at få en god kunde, der kommer

De gange jeg har forsøgt at få rederigeret en vare uden om Apple er
jeg mødt uden nogen form for forståelse. Faktisk syns jeg de er
ualmindeligt uimødekommende.

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-06 22:29

On 2006-10-03 23:16:37 +0200, Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> said:

> De gange jeg har forsøgt at få rederigeret en vare uden om Apple er
> jeg mødt uden nogen form for forståelse. Faktisk syns jeg de er
> ualmindeligt uimødekommende.

De er sikkert flinkere i Jylland
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-10-06 22:46

> De er sikkert flinkere i Jylland

Jeg har svært ved at forstille mig de kan være værre end her. Jeg har
oplevet en chaufør der ringede og sagde at han havde været på min
adresse men jeg ikke åbnede døren, hvorfor han ikke kunne aflevere varen.
- han forventede åbenbart at jeg havde telepatiske egenskaber og mente
derfor ikke det var nødvendigt at ringe på dørklokken.