Filemaker 8.5 og mail merge i Word
Fra : Kristian S.

Dato : 01-10-06 12:26

Hej NG,

Jeg har tidligere med stor succes brugt Words (Office 2004) mail merge
(brevfletning), som kunne kommunikere direkte med FileMaker. Efter at have
opgraderet til FileMaker 8.5 (juhuu) virker det ikke mere.

Kan det passe, at det kun virkede med version 5 og 6? Er der nogen der har
en forklaring eller en løsning?

p.s.: Jeg ved godt, jeg bare kan eksportere til Excel, men det ville være
nemmest at lade Word læse i de "rigtige" data.

--
/kristian

Fra : Per Rønne

Dato : 01-10-06 15:45

Kristian S. <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> [...]
> opgraderet til FileMaker 8.5 (juhuu) virker det ikke mere.
>
> Kan det passe, at det kun virkede med version 5 og 6? Er der nogen der har

Ja, jeg er kun nået til 7.0, og har aldrig brugt funktionaliteten. Men
nu er Office 2004 jo efterhånden noget bedaget, og medmindre Microsoft
udsender en gratis opgradering, så kan det da godt være at FileMaker har
skiftet grænseflade. Og det bliver så nok først rettet med den næste
udgave af Office-pakken, nemlig, et gæt: Office 2008.

> p.s.: Jeg ved godt, jeg bare kan eksportere til Excel, men det ville være
> nemmest at lade Word læse i de "rigtige" data.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk