Engelske Motorcykler i Fredericia d.1/7-01
Fra : Leif & Susanne

Dato : 23-06-01 15:45

Søndag d.1/7-2001 vil det være muligt at udstille sin engelske motorcykel på
Ryes Plads i Fredericia mellem klokken 12.00 og 17.00.

Alle på engelske motorcykler er velkommen, gerne forhåndstilmelding da
Fredericia Handelstands-forening vil være vært med lidt vådt/tørt til ganen.

Tilmelding til Niels Hjortø på tlf. 7591.4291 eller mobil 2327.9015.

MC hilsen Niels Hjortø
Triumph TR5T

c/o Susanne & Leif
Aprilia Pegaso 650

Fra : Armand

Dato : 23-06-01 23:29

Leif & Susanne <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> Alle på engelske motorcykler er velkommen, gerne forhåndstilmelding da
> Fredericia Handelstands-forening vil være vært med lidt vådt/tørt til

Aprospos, så fik jeg i eftermiddags for første gang lejlighed til såvel
at
befamle som at høre en Ariel 1000'er square four!
Der er fa'me ikk' møj englænder-lyd i så'en en!

Men flot og imponerende er den - Jeg fatter forøvrigt ikke de stakler
der er så over-focuserede på HD, når slige klassiske sager kan købes for
menneskepenge

Som Middelfartborger, kommer ejeren forøvrigt også til staden d. 1/7!

--
Armand
[der ellers ikke normalt er særlig bly; men denne gang ikke fik åbnet