Iomega MiniMax 250GB + Built in FireWire/U~
Fra : Henrik

Dato : 01-10-06 11:14

Nogen der har erfaringer med Subject?

Overvejer at købe en til min MacMini!

Hvordan opfører f.eks. iPhoto sig når man bruger det eksterne drev til
opbevaring???

Jeg ved godt for de trænet og garvet Mac brugere er det måske et
tåbeligt spørgsmål men bær over med mig
--
Armageddon was yesterday
Today we have a serious problem

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-10-06 11:57

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:
> Nogen der har erfaringer med Subject?
>
> Overvejer at kobe en til min MacMini!
>
> Hvordan opforer f.eks. iPhoto sig nar man bruger det eksterne drev til
> opbevaring???
>
> Jeg ved godt for de traenet og garvet Mac brugere er det maske et
> tabeligt sporgsmal men baer over med mig

Der kommer selvf?lgelig ildelugtende gr?n r?g ud af den inden den
begynder at rotere med 20k rpm hvorefter den letter og flyver hjem til
cupertino.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-10-06 13:16

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> writes:

> Der kommer selvf?lgelig ildelugtende gr?n r?g ud af den inden den

Du foreslåes at angive dit tegnsæt når du nu skal bruge sådan nogen
fanzy newzreeders!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-10-06 16:22

> Du foreslåes at angive dit tegnsæt når du nu skal bruge sådan nogen
> fanzy newzreeders!

hmm, der er et eller andet galt. Jeg har bygget den af seneste stabel
kildekode, og den er sat op med samme .tinrc som den 1.6x jeg har
brugt de sidste par år. Kanske det er et editor problem efter jeg har
skiftet jed ud med vim.

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 01-10-06 12:01

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> Nogen der har erfaringer med Subject?
>
> Overvejer at købe en til min MacMini!
>
> Hvordan opfører f.eks. iPhoto sig når man bruger det eksterne drev til
> opbevaring???

Vil du ikke boote fra det drev? Det er jo hurtigere end det interne.

Fra : Henrik

Dato : 01-10-06 16:54

On 2006-10-01 13:00:34 +0200, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> Vil du ikke boote fra det drev? Det er jo hurtigere end det interne.

Det var egentlig ikke ideen, jeg er ganske godt tilfreds med den far
den afvikler OSX og programmerne, tanken var at bruge drevet til at
opbevare data, f.eks. musik, fotos, film etc. Har godt nok 100 gb på
minien, men de får hurtig ben at gå på, da det er der alle film og
fotos ligger, og jeg har fået en god pris på en sprit ny 250 GB.

Henrik