Fjerne app fra top-baren af OS X
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 28-09-06 18:56

Hej,

Jeg har fået installeret et program og siden hen fjernet det igen (taget
fra Applications til Recycle-Bin)

Men, dets icon er stadig i toppen af min top-bar og jeg kan ikke finde
ud af at få det væk...

Nogle tips?

Det er MissingSync jeg har haft på...

/Thomas

Fra : Karl Antz

Dato : 28-09-06 19:04

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> [...]
> fra Applications til Recycle-Bin)
>
> Men, dets icon er stadig i toppen af min top-bar og jeg kan ikke finde

Hej Thomas,

mener du oppe i menulinien?

I saå fald skal du starte MissingSync, vælge MissingSync/Preferences og
fjerne hakket ved "Show Status in Menu Bar".

Håber det hjælper

vh ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 28-09-06 21:59

Okay, tak for svaret.

Troede der var en anden måde, men downloadede det igen og fik det fikset.

Tak for hurtigt svar :)

/Thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-09-06 23:31

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Hej Thomas,

> mener du oppe i menulinien?

> I saå fald skal du starte MissingSync, vælge MissingSync/Preferences og
> fjerne hakket ved "Show Status in Menu Bar".

Hvis programmet kører under SystemUIServer kan det fjernes fra
menulinen ved at æble trække det.

Hvis ikke det kører under SystemUIServer er det blot at slette skidtet
og logge ind/ud.

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...