database
Fra : Erling Hansen

Dato : 23-09-06 10:00

Hej. Hvor finder jeg en step-by-step vejledning i at oprette en
database (diverse musik - 7-8 informationer pr melodi). Den bør være for
trinet lige før begyndere.
Mvh
Erling

Fra : Bruno

Dato : 23-09-06 21:41

Erling Hansen wrote:
> Hej. Hvor finder jeg en step-by-step vejledning i at oprette en
> database (diverse musik - 7-8 informationer pr melodi). Den bør være for
> trinet lige før begyndere.

Kig efter en begynder guide til det program du vil bruge. Evt. i
programmets hjælpefil, eller måske på producentens hjemmeside.

Mvh

Bruno

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-09-06 22:55

Hej Erling

Bruger du Filemaker 7 eller nyere, kan du få en base fra mig. Jeg har
nemlig selv lavet en sådan grundbase.
mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-09-06 22:51

Erling Hansen <email@domain.com> wrote:
> Hej. Hvor finder jeg en step-by-step vejledning i at oprette en
> database (diverse musik - 7-8 informationer pr melodi). Den bør være for
> trinet lige før begyndere.

Hvad fejler iTunes indbyggede SQLlite database?

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...

Fra : Erling Hansen

Dato : 26-09-06 06:58

> Hvad fejler iTunes indbyggede SQLlite database?

bl.a. fejler iTunes det, at butikken nu har lagt en skide irriterende
reklame ind nederst i mit skærmbillede, hvor det fylder ca. 1/4 af
skærmen.....og der er en utrolig masse knapper jeg kan klikke på for at
komme andre steder hen i shoppen..... men jeg er i k k e
interesseret i shoppen, og desværre har reklamen dét smarte, ofte brugte
trick, at det er umuligt at finde en knap, hvor man kan slippe ud.
Mvh
Erling

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 26-09-06 07:35

> [...]
> interesseret i shoppen, og desværre har reklamen dét smarte, ofte brugte
> trick, at det er umuligt at finde en knap, hvor man kan slippe ud.

Jeg kan slet ikke finde minibutikken i iTunes7. Det ser ud som om de har
fjernet den.

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-09-06 08:39

On 2006-09-26 08:34:30 +0200, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> [...]

Den debat er meget gammel. Den kørte allerede, da MiniStore blev
indført. Apple lavede meget hurtigt en knap til at slå den fra. Der kom
endda et vindue frem hen over iTunes, som pegede på knappen, fordi folk
åbenbart ikke kunne finde den.

Hvis det er de små minipile ud for hvert nummer, som henviser til
iTunes Music Store, så kan de fjernes ude i indstillinger.

> Jeg kan slet ikke finde minibutikken i iTunes7. Det ser ud som om de har
> fjernet den.

Før var der en knap nederst i vinduet. Nu skal man gå ind i menupunktet
Oversigt og vælge, om man vil se MiniStore eller ej. Hermed er alle
kritikpunkter mod iTunes tilbagevist, og vi kan blive enige om, at det
er et glimrende program.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erling Hansen

Dato : 26-09-06 10:04

> [...]
> Oversigt og vælge, om man vil se MiniStore eller ej. Hermed er alle
> kritikpunkter mod iTunes tilbagevist, og vi kan blive enige om, at det

Hej, Henrik Münster. Det er dog en dejlig masse du ved om Mac. Det må
snart være det 10. gode råd jeg har fået af dig, og som sædvanlig virker
det - - så nu er mini-storen væk.
Tak.
Erling

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-09-06 10:19

On 2006-09-26 11:04:27 +0200, email@domain.com (Erling Hansen) said:

> Hej, Henrik Münster. Det er dog en dejlig masse du ved om Mac. Det må
> snart være det 10. gode råd jeg har fået af dig, og som sædvanlig virker
> det - - så nu er mini-storen væk.

Jeg slog min fra i forrige version af iTunes, og jeg må tilstå, at jeg
måtte ud i hjælpeprogrammet for at finde ud af, hvordan man gør det i
iTunes 7. Det er nu kun de nemme ting, jeg ved noget om, som f.eks.
Apples egne små programmer. Det indviklede med netværk og Unix kan jeg
slet ikke finde ud af.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster