Spsm: .cue > ipod (mpeg4). program?
Fra : ufo

Dato : 23-09-06 08:13

Hej

Jeg har et par filer jeg godt vil konvertere så jeg kan se dem på min
video iPod.
Filerne har endelsen .cue og kan problemfrit afspilles med VLC player.
Jeg kan bare ikke finde ud af at konvertere dem til mpeg-4. Nogen der
kender et nemt lille program som kan klare det? Har naturligvis googlet
efter en løsning, men kun fundet en lettere uforståelig
fremgangsmåde via VLC. Den fattede jeg ikke, så jeg håber på noget
nemmere.

På forhånd 1000tak

hilsen Esther

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-09-06 11:48

ufo <ufo.danmark@hotmail.com> wrote:
> Hej

> Jeg har et par filer jeg godt vil konvertere så jeg kan se dem på min
> video iPod.
> Filerne har endelsen .cue og kan problemfrit afspilles med VLC player.

bin/cue er normalt beregnet for VCD/SVCD film.

> Jeg kan bare ikke finde ud af at konvertere dem til mpeg-4. Nogen der
> kender et nemt lille program som kan klare det?

ffmpegX er svaret på dine bønner.

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...

Fra : ufo

Dato : 23-09-06 16:57

Morten Reippuert Knudsen wrote: