fejl -36 ved servertilslutning
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 21-09-06 14:09

Kære alle

Hvorfor får jeg pludselig en fejl -36, når jeg fra Finder laver en
"Forbind til server" og vil logge på (med smb://XXX) på windows netværk?
Det virkede sidste uge. Siden har jeg kun ændret ved at køre
cron-scripts og rense cache-filer.

Har forsøgt at slette server fra listen og slette logon password mm i
Hovenøglering uden held...

på forhånd tak

Martin
--
MA @ 55.01.43N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-09-06 00:21

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:
> Kære alle

> Hvorfor får jeg pludselig en fejl -36, når jeg fra Finder laver en
> "Forbind til server" og vil logge på (med smb://XXX) på windows netværk?

hvilken smb server anvendes der? hvilken klient? Hvilken godkendelse
metode anvendes der?

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 24-09-06 17:21

> hvilken smb server anvendes der? hvilken klient? Hvilken godkendelse
> metode anvendes der?

dDet eneste jeg umiddelbart kan se er: SMB/CIFS arkivsystem...

vores it er (desværre) blevet centraliseret - ved ikke, om jeg kan få
svar påå mine spørgsmål.

foreløbigt tak

Martin