Nogle cowboytricks til en iskold PB?
Fra : Lars Brink

Dato : 19-09-06 10:08

PowerBook Titanium 1.67 GhZ 17"

Starter overhovedet ikke. Nåede én gang igang med at starte op men gik så
ned da desktoppen kom til syne og nu reagerer den overhovedet ikke på
startknappen både med batteri og lysnet.

Kender ikke noget til Powerbooks men min stationære er jeg nødt til angang
imellem at åbne for at resette PMU'en hvis den er gået helt kold. Er der
noget tilsvarende på en Powerbook man kan gøre? Anything?

Hilsen fra Lars

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-09-06 10:55

On 2006-09-19 11:07:52 +0200, Lars Brink <lars@ad-man.dk> said:

> [...]
> imellem at åbne for at resette PMU'en hvis den er gået helt kold. Er der
> noget tilsvarende på en Powerbook man kan gøre? Anything?

Du kan da godt resette PMU. Det står på Apples support-sider, hvilke
tastkombinationer, man skal bruge til de forskellige PowerBooks.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Lars Brink

Dato : 19-09-06 11:23

Okay... tak... men på min stationære skal man da helt ind på selve
printpladen og fysisk trykke på en lille dims... er det ikke sådan på en PB?

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-09-06 12:03

On 2006-09-19 12:23:15 +0200, Lars Brink <lars@ad-man.dk> said:

> Okay... tak... men på min stationære skal man da helt ind på selve
> printpladen og fysisk trykke på en lille dims... er det ikke sådan på en PB?

Det kommer an på, hvilken PowerBook det er. På en 17" er det
Shift-Control-Option-Power.

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=14449>

For nu at vende tilbage med tråden, så har Apple en side med råd, hvis
ens comoputer ikke vil tænde, men den henviser mest til ovenstående:

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300552>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster