Applescript hjælp
Fra : rfnielsen@gmail.com

Dato : 19-09-06 09:07

Hejsa,

Jeg kunne virkeligt godt bruge et script - eller et program - som kan
opdele en mappe med mange mapper, så den bliver lavet om til flere
mapper med en maksimal størrelse på 4,4 GB, så det kan brændes på
en DVD.

Det skal bruges til at lave backup af en masse jobs, som hver især
ligger i deres egne mapper. Scriptet skal derfor tjekke størrelsen på
hver mappe i kildemappen og placere dem i DVD-mapper med fortløbende
numre efterhånden som mapperne bliver 4,4 GB store.

Det optimale ville selvfølgelig være hvis scriptet kunne "se lidt
frem", således at det ikke springer videre til en ny DVD-mappe hvis
der var andre job-mapper der er plads til, bare fordi det støder på
ét stort job. Men hvis det bare arbejder lineært derudaf er det også
godt nok.

Er der nogen der kender til et eksisterende script eller kan brygge
noget sammen let?

--
Mvh.
René

Fra : Sebastian

Dato : 09-10-06 20:12

<rfnielsen@gmail.com> wrote:

> Hejsa,
>
> Jeg kunne virkeligt godt bruge et script (....)
> Er der nogen der kender til et eksisterende script eller kan brygge
> noget sammen let?
Har du kigget på http://scriptbuilders.net ?
Jeg tror nok at jeg kan skripte noget sammen.
Er det noget du vil have gratis?

hilsen
Sebastian
--