iTunes kan spille to ad gangen.
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-09-06 21:28

Min yngste søn på seks år legede lidt med iTunes 7 på min computer.
Pludselig fik han den til at spille to numre oveni hinanden. Han var i
Festmiks og fik på en eller anden måde markeret to numre, som så
spillede samtidig. Det er de mest utrolige ting, børn kan få computere
til. Hvis man har en computer, der er frosset uhjælpelig fast, kan et
mindre barn som regel få den i gang med et velrettet slag på nogle
umiddelbart tilfældige taster.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 16-09-06 22:00

> [...]
> til. Hvis man har en computer, der er frosset uhjælpelig fast, kan et
> mindre barn som regel få den i gang med et velrettet slag på nogle

Jeg bruger da osse den metode - selvom jeg er mere voksen end din den
yngste. Metoden kalder jeg Mac-anarkisme. Når jeg har brugt den i
Windowsmiljøer bliever der kigget skævt efter mig. Men når det så virker
(det gør det jo engang imellem), bliver Winfolket pludselig så fjerne i
blikket

--
Mich.