ny iPod nano
Fra : alten

Dato : 15-09-06 11:40

Er der nogen der ved om man kan stole på at der står 24-timers leveringstid
på den nye Nano 8 Gb på Apple's danske online store?

mvh,
Henrik

Fra : ufo

Dato : 15-09-06 13:08

alten wrote:
> Er der nogen der ved om man kan stole på at der står 24-timers leveringstid
> på den nye Nano 8 Gb på Apple's danske online store?
>
> mvh,
> Henrik

Det står der ikke, så det kan man nok ikke stole på

Der står den er klar til afsendelse inden for 24 timer, dvs. de har
pakket den og gjort den klar til at UPS eller hvem de nu bruger, kan
afhente den. Hvor lang tid der så går, er svært at sige. Jeg har
været ude for at det tog 8-10dage fra pakken blev samlet op, til 2-3
dage. Det første var en macbook, som kom fra Taiwan, det sidste en
nano, som jeg ikke kan huske hvor kom fra.
hilsen Esther

Fra : Michael Holm

Dato : 15-09-06 18:35

ufo <ufo.danmark@hotmail.com> wrote:

> [...]
> dage. Det første var en macbook, som kom fra Taiwan, det sidste en
> nano, som jeg ikke kan huske hvor kom fra.

jeg tror det er rimelig til at stole på, og hvis du ikke stoler på det
kan du hente en hos Humac - har lige hentet min sorte på Åboulevarden -
den er lækker
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 15-09-06 19:49

"Michael Holm" <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote in message

> jeg tror det er rimelig til at stole på, og hvis du ikke stoler på det
> kan du hente en hos Humac - har lige hentet min sorte på Åboulevarden -
> den er lækker

Pris ?

Kim

Fra : Michael Holm

Dato : 15-09-06 19:55

Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> wrote:

> "Michael Holm" <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote in message

> Pris ?
>
> Kim
det samme som alle andre steder vel 1999 kr. - men husk at få rabat hvis
du er studerende :)

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 18-09-06 19:18

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> det samme som alle andre steder vel 1999 kr. - men husk at få rabat hvis
> du er studerende :)

Apple tilbyder ikke længere studierabat på iPods via Applestore. Er det
ikke kun 2% man får gennem Humac? Så er der jo mere at hente, hvis man
køber den i Fona og får 9% via Forbrugsforeningen.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Michael Holm

Dato : 18-09-06 21:53

Mikkel Westh [2740] <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote:

> Apple tilbyder ikke længere studierabat på iPods via Applestore. Er det
> ikke kun 2% man får gennem Humac? Så er der jo mere at hente, hvis man
> køber den i Fona og får 9% via Forbrugsforeningen.

Apple har en speciel aftale med Det Samfundsvidenskablige Fakultet og
Sundhed. - det er vist mellem 6 og 12 % på forskellige ting. Men har
ikke lige check på hvormeget iPod'er er med, kan checke det imorgen.

Fra : Michael Holm

Dato : 19-09-06 13:56

> Apple har en speciel aftale med Det Samfundsvidenskablige Fakultet og
> Sundhed. - det er vist mellem 6 og 12 % på forskellige ting. Men har
> ikke lige check på hvormeget iPod'er er med, kan checke det imorgen.

æv der er ikke rabat på iPods
men 10-12% på andet apple hardware!

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 23-09-06 09:25

> [...]

> Sundhed. - det er vist mellem 6 og 12 % på forskellige ting. Men har
> ikke lige check på hvormeget iPod'er er med, kan checke det imorgen.

Det må du meget gerne. På Humacs side, står der i hvert fald, de kun
giver 2%, hvilket i mine øjne er temmelig lidt.

Fra : Michael Holm

Dato : 23-09-06 21:33

Mikkel Westh [2740] <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote:

> Det må du meget gerne. På Humacs side, står der i hvert fald, de kun
> giver 2%, hvilket i mine øjne er temmelig lidt.

Devære var der ikke rabat på iPods mere

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 24-09-06 22:26

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> Devære var der ikke rabat på iPods mere
> men 10-12% på andet apple hardware!

Nej, det tænkte jeg nok. Så 10-12% ved at vise sit ganske almindelige
studiekort, eller var det en speciel aftale med Det

Fra : Michael Holm

Dato : 24-09-06 22:59

> Nej, det tænkte jeg nok. Så 10-12% ved at vise sit ganske almindelige
> studiekort, eller var det en speciel aftale med Det
> Samfundsvidenskablige Fakultet og Sundhed?

som skrevet ovenfor samf og sund.
man logger ind på studiesalenes computer, så er der en speciel
applestore sat op med priser til de stud. - hvis du kender en der går
der er det blot at gå ned og surfe!

Fra : alten

Dato : 19-09-06 08:24

Man får kun 4,5% i Fona gennem Forbrugsforeningen