Sjælland ---> Karoline-cafeteriaet
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-06-01 14:13

Foreløbig er vi 3 der afgår fra Shell / McD i køge på søndag kl. 10.00 i
stille og roligt trav.

Er der andre der har lyst til at slå følge, så mød op_senest_ 10.00.

Niels
VFR800FI

Adam
SV650S

Dennis
Nevada 750 Club

Fra : Frandsens

Dato : 24-06-01 10:55

Øv bøv, du ku godt ha´sendt en personlig mail, nu missede jeg deadline med
over to timer.

Michael Frandsen
+600BanditS

Dennis Hellan Pedersen skriver:

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-06-01 08:59

Frandsens <msf@post4.tele.dk> skrev i en
> Øv bøv, du ku godt ha´sendt en personlig mail, nu missede jeg deadline med
> over to timer.
>
> Michael Frandsen
> +600BanditS

Hej Michael.

Ja men , det vil jeg så gøre næste gang, for det bliver der helt sikkert for
mit vedkommende, for det var en hyggelig tur og rart at møde nogle Jyske
DFM´er

--
Hilsen
Dennis Pedersen