Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokonkurence fra WWF - Dansk natur
Fra : Pia

Dato : 23-06-01 13:27

Hejsa Alle

Jeg ramlede efter hjemkomst fra ferien på en bagside fra JP - der er
udskrevet en fotokonkurence, hvor førstepremien er Canon udstyr for 25.000
Se mere på:
http://www.canon.dk/fotokonkurrence/
http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/indland/artikel&art_id=3369810

mvh

Pia

Fra : Bernd Möller

Dato : 23-06-01 14:29

Tak for indlægget.

Men jeg har et spørgsmål: er det ikke meget urimeligt at skulle give afkald
på alle rettigheder og enda overlade originalen, hvis man er så heldig at
vinde?

Venlig hilsen

Bernd Möller

Fra : Fototal.dk

Dato : 23-06-01 15:43

> Men jeg har et spørgsmål: er det ikke meget urimeligt at skulle give
afkald
> på alle rettigheder og enda overlade originalen, hvis man er så heldig at
> vinde?

UHA, nej!!!
Man giver absolut IKKE afkald på alle rettigheder.
Man giver arrangørerne ret til vederlagsfrit at kunne bruge billedet til
udstillinger og artikler i forbindelse med konkurrencen.

Og orginalen skal de bruge for at lave en ordentlig reproduktion. Du får
orginalen tilbage bagefter.

--
Mvh: Finn / Fototal.dk
Vores konkurrence "Forår i Danmark" er lige foran en afgørelse.

Fra : U. Pedersen

Dato : 23-06-01 16:01

On Sat, 23 Jun 2001 16:42:49 +0200, "Fototal.dk" <use66@fototal.dk>
wrote:

>Og orginalen skal de bruge for at lave en ordentlig reproduktion. Du får
>orginalen tilbage bagefter.
så er det jo nu alligevel rart at have et digitalt camera , der kan
man nøjes med at afleverer en kopi
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Kristian Amby

Dato : 24-06-01 12:21

Jeg har nu ingen negativer, jeg ikke vil sælge for. kr. 25.000, hvis
det skulle komme dertil

Mvh
Kristian Amby