Re: g4 Lyd ?
Fra : Finn Poulsen

Dato : 22-01-01 14:33

> men det minijack-stik som Apple har brugt i mange år er
> lydmæssigt en temmelig ringe løsning (signal tab)

Jeg har nu RCA in/out (phonoplug) på min G3/266, som fungerer udmærket
til semi pro optagelser med en passende mixer.
vh

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-01 23:54

Finn Poulsen <finnpoulsen@cool.dk> wrote:

> Jeg har nu RCA in/out (phonoplug) på min G3/266, som fungerer udmærket
> til semi pro optagelser med en passende mixer.
> vh

Det er fordi den har et AV kort -ligesom 8500, 8600, 8100AV og 840AV,
det har absolut ikke været standart, din beige G3 minitower er faktisk
den sidste model med RCA audio in/out (samt composite video in/out)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!