Problem med Entourage / Outlook imellem...
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 22-01-01 14:32

Jeg har prøvet at sende en mail med en vedhæftet fil fra Entourage til en
anden Mac med Outlook 5.

Filen blev modtaget idet at det tog den tid det tager at downloade den.
MEN!! Man kan ikke se vedhæftningen I Outlook!!!

Tilsidst prøvede vi igen, men denne gang blev filen modtaget med Entourage.
Så virkede det !!!

Er det er program "bug", eller er noget indstillet forkert?

Mvh
Gunnar

Fra : Bjarke Vejby

Dato : 22-01-01 21:02

On 22/01/01 14:31, in article B691F4D8.291E%gunnar.kristiansen@image.dk,
"Gunnar Kristiansen" <gunnar.kristiansen@image.dk> wrote:

> [...]
> Så virkede det !!!
>
> Er det er program "bug", eller er noget indstillet forkert?

Jeg oplever efter installation af OS 9.1, at Entourage opfører sig noget
upålideligt, bl.a. fryser Cuben, hvis man følger et weblink fra en mail I
Entourage til IE 5. Har man derimod IE 5 åbnet først sker det ikke ! Mon
netop Entourage er helt opdateret til OS 9.1?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-01 23:54

Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk> wrote:

> [...]
> Entourage til IE 5. Har man derimod IE 5 åbnet først sker det ikke ! Mon
> netop Entourage er helt opdateret til OS 9.1

Hvilken IE bruger du? Du _skal_ bruge den der findes på Office CD'en.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 23-01-01 21:54

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Hvilken IE bruger du? Du _skal_ bruge den der findes på Office CD'en.

Er du sikker?

Det kan være et heldigt tilfælde, men på min arbejds-iMac fungerer links
i Entourage fint med den "gamle" IE, den med OE 5.0.2, som jeg af
dovenskab (= læs tidsmangel) ikke har fået slettet.

- Og så lige et sidespring: Min er IE holdt næsten helt op med at crashe
efter jeg kørte 9.1-opdateringen

Thomas Tvegaard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-01-01 22:01

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> [...]
> i Entourage fint med den "gamle" IE, den med OE 5.0.2, som jeg af
> dovenskab (= læs tidsmangel) ikke har fået slettet.

Det er ikke alle der har problemer, men for dem der har problemer med at
åbne links fra Enturage uden at IE i forvejen er åben, hjælper det at
bruge den version af IE som ligger på CD'en, samt at huske at fjerne det
gamle "First Run" program.
Fakta er at de to udgaver af IE installerer henholdsvis version 5.02 og
5.03 af "Microsoft Internet Library". Der er desuden tale om to
forskellige udgaver af IE (se about IE i æblemenuen)

NB. Windows MediaPlayer' 6.3's DRM plug-in er vist ogå et bæst i denne
sammenhæng.

> - Og så lige et sidespring: Min er IE holdt næsten helt op med at crashe
> efter jeg kørte 9.1-opdateringen

Jeg synes meget er holdt op med at crashe, ikke vil vågne etc. på min
iBook efter jeg skiftede fra 9.04dk til 9.1us. Når jeg i morgen får
smidt 128MB ekstra i, bliver det forhåbenligt også tåleligt at have både
MacSOUP, IE og Enturage åben samtidigt. (og så skal der ellers spilles
UT igen)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-01-01 17:47

> [...]

> Entourage til IE 5. Har man derimod IE 5 åbnet først sker det ikke ! Mon
> netop Entourage er helt opdateret til OS 9.1?

Jeg har præcist samme problem! Jeg havde også dette problem, da jeg
brugte Entourage første gang (med 9.0.4), men jeg kan ikke lige huske
løsningen... Jeg kigger på det, men er åben for forslag!

--
René

Fra : Steen

Dato : 25-01-01 00:09

Hej Gunnar,

hvordan fik du Entourage til overhovedet at importere fra OE? Hos mig fryser
Entourage 4-5 sekunder inde i importeringsforløbet, og alt hvad der bliver
overført er navnet på mine mapper (uden indhold).

Jeg har prøvet af tildele Entourage noget mere ram, men intet hjælper. Hvad
gjorde du? Oplevede du ingen problemer?

/Steen

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 25-01-01 00:40

Hej

Nej, "beklager", men der var ingen problemer....

Men jeg havde komprimeret databaserne i OE forholdsvis kort tid forinden...
(Hold [alt] nede under opstart...)

Mvh
Gunnar