Dialog - Scroring og sortering
Fra : J.K.Arning

Dato : 30-11-06 08:31

Jeg har et par scroring regler til at markere svar på mine indlæg i Dialog
hvilket altid har fungeret godt. fornyligt er Dialog begyndt at lægge disse
tråde øverst (jeg sorterer med nyeste tråd øverst efter dato), i starten
var det da meget sjovt og gav et hurtigt overblik men det bliver da
irriterende i længden hvis jeg resten af mine dage skal se på disse tråde.

Hvordan får jeg Dialog til at stoppe med dette og lægge tråde jeg deltager
i der hvor de hører hjemme, sorteret efter dato?

--
:: J.K.Arning :: 30-11-2006 08:26:28 :: http://arning.dk ::

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-11-06 12:05

J.K.Arning skrev:

> Hvordan får jeg Dialog til at stoppe med dette og lægge tråde jeg deltager
> i der hvor de hører hjemme, sorteret efter dato?

Hvis du har indstillet sorteringen ved at klikke på det relevante
felt på bjælken over vinduet med trådoversigt, burde Dialog huske
den indstilling. Hvis den ikke gør det, har du et problem.

Mon ikke du er kommet til at klikke på feltet med "Scoring"?

Indstillingen huskes separat i hver gruppe.

--
Bertel

Fra : J.K.Arning

Dato : 30-11-06 14:36

On Thu, 30 Nov 2006 12:05:24 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Mon ikke du er kommet til at klikke på feltet med "Scoring"?

åbenbart . .det der forvirrede mig var at sortering i tråd forsvandt når
jeg klikkede på score men så skal man altså bare over og klikke på +
bagefter.

Tak for hjælpen

--
:: J.K.Arning :: 30-11-2006 14:33:23 :: http://arning.dk ::