Links i Outlook
Fra : VAKS

Dato : 28-11-06 17:43

Indtil for 14 dage siden virkede det når jeg klikker på et link i mail, men
så pludselig åbnes et vindue med overskriften LOCATE LINK BROWSER hvori der
vises mapperne i MY DOCUMENTS.

Er der nogen der ved hvad man skal gøre for at få den til at virke rigtigt
igen

Torben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-11-06 21:01

Den 28-11-06 17.42 skrev VAKS følgende:

> Indtil for 14 dage siden virkede det når jeg klikker på et link i mail, men
> så pludselig åbnes et vindue med overskriften LOCATE LINK BROWSER hvori der
> vises mapperne i MY DOCUMENTS.

Du skal sikkert bare have fortalt Windows, hvilket program linket skal
åbnes i:
Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Kovending: Populær sport på landet...

Fra : VAKS

Dato : 29-11-06 12:39

Takker. Det var lige præcis det. Havde egentlig slet ikke læst teksten, men
var bare pi...... over at det ikke virkede mere.

Torben