God usenet reader i en browser?
Fra : Johs

Dato : 28-11-06 16:53

Når jeg ikke har adgang til min PC så plejere jeg at bruge google groups til
at læse/skrive news, men finders der bedre alternativer?

Mvh
johs

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-11-06 17:26

Johs skrev:

> Når jeg ikke har adgang til min PC så plejere jeg at bruge
> google groups til at læse/skrive news, men finders der bedre
> alternativer?

Har ikke den store erfaring med dem, men jeg mener de er lidt bedre
end Google:

Generelle grupper (dk-primært) <http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/>

Danske webdesigngrupper: <http://www.html.dk/nyhedsgrupper/>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lyrik

Dato : 19-12-06 14:36

Den 28.11.2006 kl. 16:52 skrev Johs <adqwe@asd.com>:

> [...]
> til
> at læse/skrive news, men finders der bedre alternativer?

+++++++++++++++++++++++
Opera browser kan det hele. Men den kræver at man går ind for sagen.Men
det er det værd, synes jeg. Jeg bruger den selv.

Hvis du ikke overkommer indstillingerne, så kan news læses behageligt
online på:
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/

Hilsen
Jens

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/