Stopper udviklingen af Dialog?
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-11-06 16:31

Gad vide om rygterne passer mht. Dialog.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-11-06 17:09

On Sat, 25 Nov 2006 16:31:25 +0100, Thomas G. Madsen wrote:

> Gad vide om rygterne passer mht. Dialog.

Mget tyder på det. Der har været et par tråde om det i

I en af dem skriver Marcus selv at arbejdet ligger stille på ubestemt tid.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-11-06 20:14

On Sat, 25 Nov 2006 17:09:14 +0100, Peter Loumann wrote:

> I en af dem skriver Marcus selv at arbejdet ligger stille på ubestemt tid.

betyder det det store? Jeg syntes den fungerer 101% og kan ikke komme på
nogle ting der bør ændres.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-11-06 13:31

J.K.Arning skrev:

> betyder det det store? Jeg syntes den fungerer 101% og kan ikke komme på
> nogle ting der bør ændres.

Jeg har flere ting som jeg vil have ændret. Hvis der er nogen der
kan afsløre hvilke konkurrenter der har overhalet Dialog, vil jeg
fluks tjekke dem ud.

--
Bertel

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-11-06 19:37

On Sun, 26 Nov 2006 13:31:10 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg har flere ting som jeg vil have ændret. Hvis der er nogen der
> kan afsløre hvilke konkurrenter der har overhalet Dialog, vil jeg
> fluks tjekke dem ud.

Tja jeg mener vi er enige, du kan heller ikke komme på hvilken reader der
er bedre. At du så har nogle ting du mener burde være bedre gør jo ikke
dialog dårligere