Fjerne MotD i Newsbin Pro.
Fra : Erling S.

Dato : 15-11-06 11:57

Hej.
Hver gang jeg starter min Newsbin Pro, får jeg "Newsbin message of the
day", hvilket jeg synes er irriterende.
Jeg har kikket under Utilities, hvor der er et flueben i "show Motd on
startup".
Jeg kan ikke fjerne fluebenet på nogen måde - jeg har kikket i diverse
options under preferencer, men ikke fundet noget sted, hvor det kan
fjernes.
Kan det fjernes og hvordan gør man?
mvh
Erling

Fra : Henning

Dato : 15-11-06 13:22

On Wed, 15 Nov 2006 11:57:20 +0100, "Erling S."
<erling.nospam@xmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg kan ikke fjerne fluebenet på nogen måde - jeg har kikket i diverse
>options under preferencer, men ikke fundet noget sted, hvor det kan

Jeg kører med 5,32B1 build 7432, her kan jeg fjerne fluebenet uden
problemer.
Men hvorfor vil du fjerne det? Der står til tider ganske værdifulde
oplsyninger i vinduet

Fra : Erling S.

Dato : 15-11-06 15:28

Henning skrev:

> Jeg kører med 5,32B1 build 7432, her kan jeg fjerne fluebenet uden
> problemer.
> Men hvorfor vil du fjerne det? Der står til tider ganske værdifulde
> oplsyninger i vinduet
Som jeg skrev i mit indlæg synes JEG, at det er irriterende, det ikke
kan fjernes.
Når man har set de samme nyheder 14 dage i træk, så bliver man da træt
af det.
Jeg kan godt finde nyhederne alligevel i hjælpesektionen, hvor man kan
finde nyhedsarkivet.
/Erling

Fra : Henning

Dato : 15-11-06 21:11

On Wed, 15 Nov 2006 15:27:44 +0100, "Erling S."
<erling.nospam@xmail.com> wrote:

>Som jeg skrev i mit indlæg synes JEG, at det er irriterende, det ikke
>kan fjernes.

Fair nok - kører du samme version som jeg gør? Som sagt kan jeg fjerne
og tilføje fluebenet uden problemer

Fra : Erling S.

Dato : 15-11-06 21:36

Henning skrev:

> Fair nok - kører du samme version som jeg gør? Som sagt kan jeg fjerne
> og tilføje fluebenet uden problemer
Nej.
Efter jeg så den version du kører med har jeg søgt på nettet med Google
uden held efter 3.52B1.
Jeg bruger 3.51 build 7440, hvor det ikke kan fjernes.
/Erling

Fra : Henning

Dato : 15-11-06 23:30

On Wed, 15 Nov 2006 21:36:01 +0100, "Erling S."
> [...]

>uden held efter 3.52B1.
>Jeg bruger 3.51 build 7440, hvor det ikke kan fjernes.

Hvorfor ikke bare hente den officielle hos Newsbin?
http://www.newsbinpro.com/downloads/nb531RN.exe - det er version
5,32B1 build 7462

Fra : Erling S.

Dato : 16-11-06 09:24

Henning skrev:

> Hvorfor ikke bare hente den officielle hos Newsbin?
> http://www.newsbinpro.com/downloads/nb531RN.exe - det er version
> 5,32B1 build 7462

Nej.
Det er den version jeg hentede for et par dage siden.
Det er version 5.31. Det kan du også se i dit link,
der står 531.
/Erling

Fra : Henning

Dato : 16-11-06 15:07

On Thu, 16 Nov 2006 09:23:30 +0100, "Erling S."
<erling.nospam@xmail.com> wrote:

>Nej.
>Det er den version jeg hentede for et par dage siden.
>Det er version 5.31. Det kan du også se i dit link,
>der står 531.

Mærkeligt - jeg prøvede lige at hente den i går, slettede den gamle
installtion og installerede den nye. På min maskine hedder den 5.32B1?