Besvarelse i Outlook
Fra : Propellen

Dato : 08-11-06 15:35

Hvordan hulan får jeg Outlook til, så det jeg svarere på er OVER det
jeg skriver? Altså samme princip som man bruger her i newsroups..

På forhånd tak.
--
Propellen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-11-06 15:48

Propellen skrev:

> Hvordan hulan får jeg Outlook til, så det jeg svarere på er
> OVER det jeg skriver? Altså samme princip som man bruger her i
> newsroups..

Outlook Quotefix:
<http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/>

Hvis du mener Outlook Express, er svaret OE Quotefix:
<http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Propellen

Dato : 08-11-06 17:36

Wed, 08 Nov 2006 15:48:00 +0100, tastede Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid>, i dk.edb.internet.software.mail+news

>Outlook Quotefix:
><http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/>
>

>Hvis du mener Outlook Express, er svaret OE Quotefix:
><http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/>

Tusind tak... Det var rart.
--
Propellen