Problem med at læse indlæg fra Google-post~
Fra : Henning

Dato : 03-11-06 15:14

Er jeg den eneste, der oplever at indlæg fra Google-news ikke kan
læses? Jeg bruger Agent 2.0, om problemet er opstået i forbindelse med
opgradering til 4.0 og efterfølgende fall-back til 2.0 ved jeg ikke.
Alle danske specialtegn erstattes af =>'er og lignende. Laver jeg en
reply står bogstaverne tigtig nok.
Ligger fejlen hos mig eller Google?

Fra : Henning

Dato : 03-11-06 15:16

On Fri, 03 Nov 2006 15:14:00 +0100, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

> [...]
>opgradering til 4.0 og efterfølgende fall-back til 2.0 ved jeg ikke.
>Alle danske specialtegn erstattes af =>'er og lignende. Laver jeg en

Jeg paster lige et tidligere indlæg, hvor fejlen er tydelig

Citat:
Er der en der ligger inde med en invititation til Gmail og vil sende
den til mig p=E5 claus dot kristoffersen snabela mail dot tele dot dk?
P=E5 forh=E5nd mange tak

Citat slut

Fra : Holst

Dato : 03-11-06 15:26

Henning wrote:

> Jeg paster lige et tidligere indlæg, hvor fejlen er tydelig

Det er quoted-printable, der vises uden at være afkodet. Mig bekendt
burde Agent kunne klare det uden problem, hvori Free Agent i lighed med
Microsofts produkter vist ikke kan klare det.

Prøv at geninstaller det. Det er mit bedste bud. Ellers prøv Thunderbird

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-06 15:33

Henning skrev:

> [...]

> Er der en der ligger inde med en invititation til Gmail og vil sende
> den til mig p=E5 claus dot kristoffersen snabela mail dot tele dot dk?

Prøv at trykke Ctrl-R.

--
Bertel

Fra : Henning

Dato : 03-11-06 18:22

On Fri, 3 Nov 2006 15:33:11 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Prøv at trykke Ctrl-R.

Super - det var det der skulle til Men hvorfor...?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-06 19:01

Henning skrev:

> Super - det var det der skulle til Men hvorfor...?

Det slår visning af det rå indlæg til og fra. Du kan sætte ikonet
for det op på værktøjsbjælken - ikke for at bruge det, men fordi
det bliver hvidt når rå visning er aktiv. Så opdager man det
nemmere hvis man har ramt Ctrl-R ved en fejl.

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-11-06 19:21

Henning <no.mail@all.invalid> skrev :

>Super - det var det der skulle til Men hvorfor...?

Du kan med [CTRL]+[R] vølge at du vil se rå tekst uden
formatering, hvilket kan være en fordel, hvis man f.eks. vil se
indholdet af en htmlfil og om der evt. er skadelig kode.

Du har kunnet gøre det samme i tidl. versioner af Agemt, men
måske aldrig lagt mærke til/brugt det

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)