TB fanger næsten ingen spam længere
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 03-11-06 09:42

Hej.

De sidste par dage er der begyndt at slippe rigtig mange spam-mails
gennem filteret i min TB. Da jeg tændte i morges var der 16 spam-mails,
men TB identificerede kun én, og det plejer at være lige omvendt.

Er der andre der oplever tilsvarende? Har spammerne fundet på nye tricks
på det seneste?

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

www.mzh.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-06 10:02

Mikkel Z. Herold skrev:

> Er der andre der oplever tilsvarende? Har spammerne fundet på nye tricks
> på det seneste?

Var det spam med indlejret grafik hvor tekstdelen var meningsløs
og budskabet stod i billedet?

--
Bertel

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 03-11-06 10:23

On 03-11-2006 10:02 Bertel Lund Hansen wrote:
> Var det spam med indlejret grafik hvor tekstdelen var meningsløs
> og budskabet stod i billedet?

Nej, de fleste af dem var mails i ren tekst-format. Indholdet er sådan
noget som dette:

_______________________________________
three cool made,
> own face task..

Uniquee and amazzing offfer!

One paassword for more than 120 hardccore siites!
>From barrely leggal teeens asss_Gang*bang to MILLFs cream**pied
realiity siites and daating

> loose zero after
> mail sell time

Best regards,
   Ines

Jeg kan ikke se, hvad en spammer kan have ud af at sende sådan en mail.
Der er jo ingen links, vedhæftninger eller noget. Men det er måske netop
derfor de ikke fanges.

I øvrigt plejer min TB at fange de spam-mails, der kun indeholder grafik.

Mikkel