E-Mail
webnoob 5265
Outlook og kontaktpersoner
Fra : Carsten Brix

Dato : 30-10-06 14:14

Hej,

Her er en lidt tricky en...
Efter en reinstallation af XP og Office 2003, er jeg rendt ind i lidt af
et problem.

Jeg genbruger min .pst fil, hvor alle mine kontaktpersoner og mails ligger.
Men når jeg skal skrive en mail, kommer kontaktpersonerne ikke frem af
sig selv.
F.eks. når jeg skal skrive til Carsten Brix, så behøvede jeg bare at
skrive c og så kom alle dem der starter med c frem.

Men efter ny installation, så virker dette ikke mere.
Har du en ide til en løsning? der er garanteret lige om hjørnet.

Carsten Brix

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-10-06 14:24

"Carsten Brix" <cp@dkfoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men efter ny installation, så virker dette ikke mere.
> Har du en ide til en løsning? der er garanteret lige om hjørnet.

Funktioner / Adressekartotek - vis navne fra - og vælg dine kontaktpersoner
vh Bjarne

Fra : Max

Dato : 30-10-06 14:24

Hej Carsten

> Men efter ny installation, så virker dette ikke mere.
> Har du en ide til en løsning? der er garanteret lige om hjørnet.

Efter en nyinstallering er det normalt at Outlook bliver
forvirret over hvilken kontaktperson database den skal
bruge. Under Funktioner vælger du Adressekartotek,
der vælger du igen Funktioner og indstillinger, der sletter
du så de adressekartoteker du ikke bruger.

Mvh Max

Fra : Lars Klintholm

Dato : 31-10-06 23:49

Den 30 okt 2006 skrev Carsten Brix i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
>
> Men efter ny installation, så virker dette ikke mere.
> Har du en ide til en løsning? der er garanteret lige om hjørnet.

AutoComplete listen bliver genereret efterhånden som du sender mails
til forskellige personer. Denne liste ligger ikke i pst-filen, men i en
seperat fil, der hedder .nk2. Filens fulde navn er c:\Documents and
settings\brugernavn\Application Data\Microsoft\Outlook\profilnavn.nk2,
så den er nok væk, hvis du har reinstalleret Windows

Lars Klintholm