problemer med at besvare beskeder
Fra : Kim Malmberg

Dato : 26-10-06 23:16

Hej
En kammarat har følgende problem:
Kan godt sende email ,og modtage email, kan bare ikke besvare mails.
Der er ikke vedhæftet nogen filer i besvarelserne.
Hvad er problemet ?
På forhånd tak

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-06 23:29

Kim Malmberg skrev:

> Hvad er problemet ?

At vi ikke ved hvilket program han bruger.

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-10-06 23:31

"Kim Malmberg" <wallebogaard-it@hotmail.com> skrev :

>Kan godt sende email ,og modtage email, kan bare ikke besvare mails.
>Der er ikke vedhæftet nogen filer i besvarelserne.

Hvad siger fejlmeddelelsen?

Hvilket mailprogram?

Er det Outlook Express, så brug venligt OE-gruppen, men som sagt
fortæl lidt mere.
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i

Fra : Kim Malmberg

Dato : 26-10-06 23:42

"Kim Malmberg" <wallebogaard-it@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan godt sende email ,og modtage email, kan bare ikke besvare mails.
> Der er ikke vedhæftet nogen filer i besvarelserne.

Mailprogrammet er outlook

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-10-06 23:57

Den 27-10-06 00.41 skrev Kim Malmberg følgende:

> Mailprogrammet er outlook

Og fejlmeddelelsen?

Det vil nok også være en god ide at fortælle, hvordan han prøver at
besvare en mail. Eftersom vi ikke kender ham, kan vi jo ikke vide, om
det er fordi, han ikke kan finde den rette knap at klikke på.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polterabend: Tysk udtryk for et spøgelse, der larmer om aftenen...

Fra : Kim Malmberg

Dato : 27-10-06 15:11

> Og fejlmeddelelsen?

Programmet giver en standard fejlmeddelse, med at programmet ikke kan udføre
denne handling og så et fejlnummer, som jeg ikke kan huske.

> Det vil nok også være en god ide at fortælle, hvordan han prøver at
> besvare en mail. Eftersom vi ikke kender ham, kan vi jo ikke vide, om det
> er fordi, han ikke kan finde den rette knap at klikke på.

Der kan som sagt sendes og modtages helt normalt...når man klikker på besvar
knappen, kommer fejlen.
Så det må vel være et sted i opsætningen ikke ?
Jeg bruger ikke selv outlook, og er derfor i tvivl.
Håber i kan hjælpe trods de sparsomme oplysninger !

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-10-06 15:55

Den 27-10-06 16.11 skrev Kim Malmberg følgende:

> Programmet giver en standard fejlmeddelse, med at programmet ikke kan udføre
> denne handling og så et fejlnummer, som jeg ikke kan huske.

Jeg tror, det vil hjælpe en hel del at få fejlnummeret. Prøv at få ham
til at skrive den nøjagtige fejlmeddelelse ned, inklusiv fejlnummer.

> Så det må vel være et sted i opsætningen ikke ?

Uden fejlnummer er det umuligt at vide. Det kan være noget så simpelt
som at afsenderadressen i den mail, han forsøger at besvare, er forkert.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Jetlag: Træthed skabt af ioniserede partikler i de højere luftlag...

Fra : Kim Malmberg

Dato : 30-10-06 22:21

> [...]
> Jeg bruger ikke selv outlook, og er derfor i tvivl.
> Håber i kan hjælpe trods de sparsomme oplysninger !

Hermed fejlmeddelsen :
Fejl koden/nr er
0x8ooccc0e.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-10-06 12:08

Den 30-10-06 22.20 skrev Kim Malmberg følgende:

> Hermed fejlmeddelsen :
> Fejl koden/nr er
> 0x8ooccc0e.

Hvis det er hele fejlmeddelelsen, så er der nok ikke andet at gøre end
at spørge Microsoft eller evt. at geninstallere Outlook og/eller Windows.

Hvis ovenstående ikke er hele fejlmeddelelsen, så får du én chance mere,
inden jeg som de andre også opgiver at hjælpe dig/din kammerat.

Men for at gøre det lidt sværere, vil jeg også have at svar på et andet
spørgsmål: Går programmet ned, eller får han bare ikke lov til at sende
mailen?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Impotent: Matematisk begreb...

Fra : Kim Malmberg

Dato : 31-10-06 13:01

> [...]
>
> Men for at gøre det lidt sværere, vil jeg også have at svar på et andet
> spørgsmål: Går programmet ned, eller får han bare ikke lov til at sende

Programmet går ikke ned jeg får bare ikke lov at sende besvarede mail's
Jeg har kun kikket kort på programmet, og vil nu gå hele opsætningen
igennem, og så vende tilbage-Tak indtil videre.