Røde kryds i stedet for billeder
Fra : Ejvind Faerk

Dato : 26-10-06 10:51

Jeg får et rødt kryds i en lille firkant, i stedet for billeder i tilsendte
e-mails. Vil en behjertet sjæl hjælpe mig til selv at bestemme hvornår der
skal vises billeder?
Outlook + ZoneAlarm.

mvh faerk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 26-10-06 19:10

"Ejvind Faerk" <dsl175966@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får et rødt kryds i en lille firkant, i stedet for billeder i
> tilsendte e-mails. Vil en behjertet sjæl hjælpe mig til selv at bestemme
> [...]
Du kan ændre indstillinger for automatisk billedhentning for alle
HTML-meddelelser, du modtager, ved at vælge indstillinger under fanen
Sikkerhed i menuen Indstillinger eller ved at vælge en indstilling i
genvejsmenuen til et blokeret billede.
--
Venlig Hilsen
Bjarne Chr