Flytning fra Outlook Express > Outlook
Fra : kim jensen

Dato : 25-10-06 15:30

Jeg vil til at køre Outlook i steden for Outlook Express, men jeg ønsker
samtidig at få flytter alle gemte meddelelser over i Outlook. Hvordan gøres
dette mest hensigtsmæssigt uden at miste nogle af dem ?

Det skal siges at Outlook er installeret på maskinen, og jeg mener at huske
at der dengang jeg installeret fik muligheden for at vælge at få flyttet
alt. Men valgt dengang forsat at bruge OE. Indtil nu

mvh Kim

Fra : Max

Dato : 25-10-06 15:55

Hej kim

> Jeg vil til at køre Outlook i steden for Outlook Express, men jeg
> ønsker samtidig at få flytter alle gemte meddelelser over i Outlook.
> Hvordan gøres dette mest hensigtsmæssigt uden at miste nogle af dem ?

Du kan kun bruge Outlook til mail, ikke til News. Men dine mail
kan du Exportere ud af OE og importere dem ind i Outlook.

Mvh Max

Fra : BorreBoy

Dato : 25-10-06 17:58

"kim jensen" <kimfjerndette.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil til at køre Outlook i steden for Outlook Express, men jeg ønsker
> samtidig at få flytter alle gemte meddelelser over i Outlook. Hvordan
> gøres dette mest hensigtsmæssigt uden at miste nogle af dem ?

Træk dem over...

Fra : kim jensen

Dato : 26-10-06 15:28

Ok tak for hjælpen. Men jeg kan se efter at jeg har overført alt min post
fra oe, har jeg ikke de samme mapper som i OE min mappe sendt post er væk
Hvor finder jeg den i Outlook ?

mvh Kim